How did we get here?



Baeaah, jag får sån jävla gåshud när jag hör den här låten och ser videon samtidigt. jag är precis som alla andra tjejer i Sverige.. ÄLSKAR twilight-filmen. jag överdriver inte ett piss när jag säger att det är den bästa filmen jag sett i hela mitt liv. jag blev kär första gången jag såg den. fin ären.

Kladdkakemuffins & köttfärssås. det är vad jag har lyckats göra idag. muffinsarna är inget jag kan skryta om då mer än hälften blev brända. köttfärssåsen smakar salt och inget mer. så jag väljer att inte skryta om den heller. var i Alboga tidigare idag och då åt jag världens GODASTE brownie.. därav baksuget, hihihi. nu vet jag inte ritktigt vad jag ska göra. vill åka och se på Lindas nya crib. hon har flyttat nu, BUHHHHU :( eller dom har fått lägenheten iallafall. so sad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback