How did the years go by, now it's only me



Jessica är i stan med Stina och kirrar en hamster. jag sa att hon skulle köpa en till mig också, men jag är osäker på om hon sa ja eller nej? det märker jag senare I guess. hamstrar.. fyller ingen mening alls. men dom är söta när dom är små.

Jag har fixat mitt rum i tre timmar nu. tidsfördriv. jag ringde Malin innan och tänkte att vi kunde hittat på något.. det var ju för fan snart två veckor sen, men icke. så jag fick ett impulsryck och möblerade om ALLT jag har i mitt rum. 25 nysningar och 12 soppåsar senare så är jag snart klar. SERIÖST, 12 soppåsar fick jag ihop. tur att man inte är allergisk mot damm eller plast. funderar på att ta kort på hela högen.. bildbevis. Nadim agerar personligt stöd, ett dåligt sådant. men jag har inte pratat med honom på 1 månad, så han är förlåten.

NU: en tallrik cheerios och back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback