Get a load of me, get a load of you

Nu har jag gjort mina dagliga kvällsrutiner. sovit lite, vaknat lagom till Paradise hotel, kollat Spin city, duschat, fastnat framför datorn.

För tillfället sitter jag och skickar sms med Linda. hon är hemma hos Denis nu.. svikare. vi säger alltid att vi ska ut och gå varje morgon, men det blir aldrig av. imorgon däremot.. då jävlar! två varv runt elljus-spåret MINST ska vi gå. den som drar sig ur imorgon blir skyldig den andre tre ciggpaket. inte så bra när jag har slutat röka i och för sig.. så det är bäst att niggern inte drar sig ur! haha.

Nu vet jag inte vaaaaaaad som händer. jag skulle ut och ta en kvällscigg med Linda, Denis och Jeppo men det sket ju sig. sova är inte ett alternativ.
Förresten påtal om ingenting, den där låten, Singel och sökande, kan vara den mest beroendeframkallande låten jag någonsin har hört. jag kan inte få den ur huvudet, trots att den suger getballe.
Jag är singel och sökande, jag är också singel och sökande, ska vi hitta på nååååe ikväll? ja det är klart.
den meningen går konstant i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback