Fire burning

Klockan är 05.17. jag sitter fortfarande i Gingri hemma hos Malin. jag har bott där de senaste dagarna. jag trivs här. jag behöver inte ens fråga om jag får sova över, jag tror dom tar det för givet. inneboende i Gingri. men imorgon ska jag hem för då ska Malin jobba.

Vi har precis kollade på Napoleon Dynamite.. IGEN. vi gick upp för inte ens 12 timmar sen, så vi är inte trötta än. jag tar till desperata metoder för att bli trött, men inget verkar funka. spelade kycklingstuds, men det blir jag fan inte tröttare av.
Malin ligger och fnissar åt sjuka nyheter från BT, så jag tror hon är lite trött iallafall. även fast hon inte vill erkänna. inatt ska jag sova på soffan, så jag tänkte lägga mig nu och göra mig hemmastadd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback