Can someone please show me the way?



Klockan är 07.57. jag är vaken för 1. min hund kom upp och hoppade på mig SOM VANLIGT klockan sex 2. jag började blöda näsblod som ett jävla djur, så jag var tvungen att springa till toan och proppa näsan med toapapper. härligt klockan 6 på morgonen. nu däremot är jag på sjukligt bra humör och ser fram emot dagen.

Tänkte hoppa in i duschen nu, som jag HATAR att göra på morgonen, för på något jävla vänster så är det alltid kallare på morgonen? sen ska jag gå ut med hunden, fixa mig, sen ta bussen in till stan och ha möte på Arbetsförmedlingen. efter det blir det födelsedagsfika med Malin och Wrood.

För idag är ingen vanlig dag, idag är Malins födelsedag HURRA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback