But I can't right now so baby kiss me thru the phone



Jag sitter och kollar på hundar som är till salu i Västra Götaland. ifall det skulle bli aktuellt att köpa en ny snart. jag har ALLTID velat ha en Golden retriever för dom är så jävla stora och fluffiga. men jag har alltid velat ha en Papillon också. så hittade jag den hääääär. åååhåhå, en blandning. kan inte bli bättre eller? fy fan, gosebjörn. Vårgårda.. det ligger ju inte alls långt bort. och så jättedyr var den inte heller. bara några tusen.
Men känner jag min mamma rätt så skulle hon aldrig vilja ha en sån. "dom fäller för mycket och man måste borsta & duscha dom varenda dag". men då tänker jag såhär, att jag hatar att vara i Säm men skulle vi skaffa en sånhär skulle jag LÄTT kunna tänka mig att bo där ute varenda dag! SÅ mycket vill jag ha den här hunden. den är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback