Be the change you want to see in this world



Jag vet inte vart jag ska börja riktigt. funderar på om jag ska berätta om min kväll i detaljer eller med en mening. äh, vi kö såhär; allra först in på Swing, kedjerökning i 3 timmar, "Londonman" buying beer, träffade mina snuttegrisar hihi, Kenny Starfighter repliker, promenad till Trandared, stjärnfall (livrädd!! jag önskade mig en sak.. som slog in om ni ville veta), mys, efterfest hos Victor, 7 bussen hem, utstirrad av folket på Stora torget som aldrig verkade ha sett en människa förut, SÖTA SMS, sömn 2 timmar.

.. och nu har jag precis gått upp till Fristad och lämnat ett fritidskort. fy fan, jag är så jävla opepp. men kvällen igår blev BRA tillslut. hade jag fått lite mer sömn än vad jag fick så hade jag nog orkat skriva mer. men nu är planen att lägg sig ute på gräsmattan och SOLA/SOVA! sömn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback