Baby we were born to run



Åh, min kusin var här precis. Edvinoboy. jag har inte sett honom på flera år. på min student träffade jag honom när jag tänker efter, men innan dess hade jag inte sett honom sen julafton 2006 tror jag. han är 12 år och påminner redan så jävla mycket om mig så det är läskigt. han kommer bli partypojken_97 i Göteborg om några år. jag frågade ifall han skulle vara med mig och Linda ikväll.. han kollade på mig lite snett, sen log han och sa "bara så du vet, ålder är inget hinder för mig". då tyckte jag inte det var lika kul längre, så jag tackade för mig och sa hejdå. hahaha. han ska antagligen komma hit imorgon och då ska jag visa honom Fristad i sin finaste form, om Fristad har någon sån.

Jag väntar fortfarande på Linda. det är det enda jag göööör nu för tiden! väntar. väntar på bättre tider. jag har nog väntat klart, för allting känns så jävla mycket bättre nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback