Anywhere but here



Nu är jag hemma i Fristad igen. det känns fint. den stora frågan nu är vad man ska göra idag? det första jag ska göra efter jag har skrivit klart det här, är att ta ansiktskräm i hela fejjan. jag flagar mer än en uttorkad 90-årig kärring. så det är prio ett. sen vill jag hitta på något kul. inte lätt när varken jag eller Linda har fritidskort.

På torsdag iallafall så blir det utgång. sista torsdagen innan alla börjar med sitt gamla vanliga liv igen. så det får man väl ta vara på. Linda frågade idag om jag ville hänga med hem till Denis på dagen..  och honom har jag inte har träffat på 68546 miljoner dagar. inte Linda heller för den delen, så att så får det bli. sen utgång på kvällen. wiohihoahahohi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback