Any moment, everything can change



Jag har precis kommit hem från farmor och farfar. känns som jag borde åka dit lite oftare. jag känner mig elak när jag bara träffar dom ett par gånger om året. vi bor ändå nära. det ska bli mitt nyårslöfte.. eller augustilöfte eller något liknande.

Mamma hämtade oss för en stund sen, och då kände jag mig som den fetaste personen på jorden. har tryckt i mig så jävla mycket fet mat.. och godis.. och glass.. och dricka osv osv osv. så jag frågade om hon kunde lämna hunden hemma inatt, så har jag en anledning till att gå ut och gå. så jag tänkte dra mig ner mot elljus-spåret lite senare. gå ett varv eller två. sen ska jag binda fast Busan utanför city så ska jag springa in och köpa hamsterspån. sen jävlar ska jag byta spån i Hjördis bur. man ska byta var tionde dag. jag har inte bytt på 8 månader.
Sen på vägen hem ska jag stanna hemma hos mormor och Sören lite och checka läget. SEN har jag gjort goda gärningar så det räcker för ett helt år.

Med andra ord ska jag spendera min dag med mina husdjur.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback