You're everything I need and more



Jag ser ut som en nerknarkad chackhora. ursäkta mitt språk men det är sant. men jag är faktiskt sjuk. 1 liter glass ligger numera i min mage. det isar lite gött i hjärnan. samtidigt försöker jag planera min påskafton. eller hela mitt påsklov snarare. änsålänge är det inte så värst mycket att hurra för;

Tisdag; glo film & tycka synd om mig själv
Onsdag; dra till IKEA, fixa fritidskort!!!
Torsdag; Swing
Fredag; flötdag antar jag
Lördag; käka med Malins familia, sen party
Söndag; flötdag/bakisdag, med andra ord film
Måndag; fika om det är fint väder

JÄTTEKUL VECKA. not. finns väl en eller två roliga saker jag ser fram emot. resten av dagarna kunde jag likagärna varit i skolan. heeehehehe. nej, inte riktigt. aja, nu kan nu väl anteckna iallafall. eftersom ni bryr er så jättemycket. ni enstaka 8 stycken som inte har något liv och läser min blogg. hoppas jag inte skrämmer iväg er.. mitt mål är faktiskt 10 stycken. snart kan jag tävla med Blondinbella. yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback