You'll see me running trough that open door



Hahaha, läser min blogg från i ettan. jävlar vilka roliga NO-lektioner vi hade på den tiden. när alla var med alla, ingen snackade skit, och när min Daniel älsklingpälskling gick i klassen;

"Haha, glömde berätta att idag har mina kära klasskamrater, målat mig med whiteboardpenna i hela ansiktet. jag gick runt och målade streck med bleckpenna i allas ansikten. haha, det var rätt kul faktiskt.. iallafall, sen gick jag fram och målade ett streck på emilias arm, och hon blev inte glad precis. så hon tog en svart whiteboard penna, och gick fram till daniel och viskade nått. men jag såg inte det, och rätt som det är kommer han fram och håller i mina armar, medans emilia målar svarta, lååånga streck i mitt ansikte. sen kom josse och häll fast mig medans anton rufsade till mig jättemycket i håret.. jag såg ut som ronja rövardotter! :)
Sen tog Anton fram ett limstift och limmade mig i ansiktet också :/ alla i min klass har ett behov av att förstöra, men jag gillar dom ändå."

Åh, det var i början av ettan. nu är det slutet av trean! allvarligt, det har gått så grymt jävla fort.

22 januari 2007



23 maj 2007



10 februari 2007







12 september 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback