You are the one thing that remains, and the one thing that I always can count on

Nu har det blivit sådär tjatigt att blogga igen. men ett inlägg om dagen måste jag ju nästan lyckas klämma in. så ja, here it goes.

Helgen har varit bra än så länge. Igår var jag och Malin med de tre A:na.. Amar, Anes och Almin. vi kollade på film, rökte vattenpipa och myste typ. Imorse vaknade jag klockan åtta. ÅTTA, hallå eller. vid 13.00 blev jag och Malin så jävla trötta så vi sov i några timmar. vi vaknade av att Malins mobil ringde och upptäckte att klockan snart var fyra. JAHAPP, det blev alltså ingen solning idag. jag sov bort hela jävla dagen.

Senare på kvällen drog jag ut till Säm. här sitter jag nu. vi har haft "grill-skiva" med alla andra. jag har så jävla ont i magen nu och jag vill inte se mat på ett bra tag. usch. jag skulle inte käkat så jävla mycket mat.
Nu sitter jag och kollar film iallafall. American dreamz. jag har sett den typ 1 miljard gånger, men den är fin.

Så ja. nu vet ni hur min helg har sett ut hittills. helt kritvit. andra helgen i rad. men kulturveckan börjar om två dagar. då blir det en mörk vecka. mycket mörk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback