Who's gonna tell you when it's to late?



Jag har varit sjuk många gånger förut, men den här gången tar fan priset. för tre dagar sen mådde jag lite illa. brydde mig inte mer om det. för 2 dagar sen skulle jag sova, men det gick inte för jag började få ont i halsen. jag vaknade igår och kunde knappt prata. inatt vaknade jag 3 gånger av att jag inte fick någon luft. halsen var typ.. tjock och min näsa var helt FULL med snor. äckligt, men sant. så jag sprang ner och hämtade vatten i hopp om att det skulle hjälpa. det gjorde det inte, men jag somnade om ändå. så nu mår jag illa, har ont i halsen, har feber och är jätteförkyld!

Nu sitter jag här och väntar på pappi. jag ska trotsa min sjukdom och åka till Sjöbo och käka hos farmor & farfar. förhoppningsvis mår jag bättre ikväll och kan hitta på något kul. jag vill på bio eller vad som helst. så hoppas jag på att jag mår ASBRA imorgon. för då är det påskafton. jag ska skicka sms till Anton nu, påtal om påskafton. jag måste börja planera lite känner jag. det kommer bli stressigt som faaaaaaaaaan imorgon. men ett liv utan stress, är inget liv för mig. heeheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback