When you lose the one you wanted, cause he's taking you for granted


Knarka Läkerol är någonting jag har hört inte ska vara bra. ändå gör jag det. en annan sak jag har hört inte ska vara bra, är att skriva på tangentbord när man har nymålade naglar. det fick jag precis bekräftat.

Nu har jag varit ute ett par timmar, kollat lite på Talang 2009, målat naglarna.. nu då? jag funderar på att bada. i mitt badkar alltså. det används alldeles för sällan. undra när det ens var vatten i det senast?
när vi var små badade vi alltid. ett tag trodde jag själv att jag skulle utveckla någon form av gälar. som tur var slutade vi bada innan det hände. fortfarande homosapiens långt in i själen.

PROOOSIT! där kom min 38:onde nys för idag. jag har faktiskt räknat dom. efter att jag hade nysit 10 gånger på en halvtimme så tyckte jag det blev lite onormalt och började räkna dom. 38 stycken är jag uppe i som sagt.

VEM HAR TAGIT MIN LADDARE? jag orkar inte med sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback