We're going out in to the streetlights


Min stackars hund som jag har hållt i liv i 14 år.


Hjördis när den var beeebis

VAD GÖR JAG FÖR FEL?! med mina hamstrar alltså. jag hade en hamster förra året, Gösta. den stackars kralen fick en böld i magen och dog några veckor senare. dagen efter Gösta hade dött drog jag till Zoo-hörnan och köpte en ny hamster efter skolan, för jag överlever inte utan mina små hårbollar. nu, ungefär FYRA.. ENDAST FYRA, månader senare har Hjördis fått en likadan knöl!!! min lilla Hjördis. det innebär med andra ord att den också kommer dö inom snar framtid. jag fattar inte vad det är för knölar. cancerknöl antagligen. jag vill inte se när den springer runt och har ont.. men jag kan ju inte döda den heller. bueeaaaah. mina små hårtussar. dom bara dör.

Jag har fan klarat av att hålla min hund levande i 14 år, men att ha en hamster vid liv i 4 månader är antagligen för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback