We fly like planes, we get high like planes



Happ. glad påsk igen. hade alla mina 9 läsare en bra påskafon? heeehe, det hade jag iallafall. helt sjuk var den. så sjuk så den blev rolig. jag är glad idag, för jag vet att det finns sorgligare människor än mig där ute.
jag och malin låg och pratade imorse om kvällen igår och skrattade i en halvtimme. då överdriver jag inte. ohooja, det var kul.

Idag vaknade vi jääättetidigt tro det eller ej. sen vet jag inte riktigt vad vi har gjort. malins mamma sa åt oss att vi borde sova någon timme, och vi kunde inte göra mer än att lyda. haha, så vi gick och la oss. det är sånt jag och malin gör när vi är med varandra.. vi sover.

Nu står malin och fixar sig, medans jag sitter på hennes lillebrors rum och vräker i mig påskägget som jag fick av hennes mamma igår. jätterar mamma. hon ska snart bättra på sin karriär som dealer och jag ska hem och ruttna i min soffa. jag hör av mig sen ifall ni skulle sakna mig. eller rättare sagt, SÅ ni inte SKA sakna mig. thihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback