We can do it fast fast, slow

Haha, allting är så jäkla komiskt egentligen. ser jag tillbaka på de senaste 2-3 månaderna vet jag inte om jag ska skratta, gråta eller bara vara. jag blir så fruktansvärt förvirrad. FRUKTANSVÄRT. men det är väl så det är när man är 18 år och allmänt virrig. den senaste veckan har varit askalas iallafall. väldigt bra vill jag nästan påstå.

Kulturveckan började fint. kom till skolan runt 10.00 och kollade på bungyjumpen lite. sen drog vi hem till Almin och var där några timmar i sooolen. sen drog vi tillbaka till skolan och rökte vattenpipa osv. det var mysiiiiigt.
Nu sitter jag & Malin hemma hos hennes syster i stan. imorgon har vi dödens rast. typ 5 timmar. men så är det ju kulturvecka också.

OHOH, nu måste jag dra mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback