Touch it, bring it, leave it baby



Det här är min företagsekonomibok. jag älskar den, och jag älskar företagsekonomi A. fy fan, usch.. jag tycker den kursen kan utrotas för den är helt jävla meningslös. iallafall efter att man har läst starta eget i 6 månader. vi kanske skulle ha bytt plats på dom? i vilket fall som helst så ska vi ha ett stort prov på fredag i företagsekonomi. det går inte komma undan.

Jag vaknade för en liten stund sen av att pappa ringde. vi ska dit och käka snart. kollade klockan och såg att jag mer eller mindre har sovit bort halva dagen. jag har gjort om mina måndagar till söndagar, och det är inte acceptabelt. söndagar blir mini-lördag och måndagar blir fruktansvärt ångestladdade. inte den här måndagen dock. kunde inte ha mått bättre! hostar inte ens.. och det där niagrafallet i näsan är long gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback