Till' then, just sit your drunk ass on that funking runway



Åhåååhååja vilken bra dag det har varit idag. hade bara en lektion i skolan, och den gick JÄTTEFORT. efter den gick jag och Malin ner till banken och fixade med våra insamlingspengar. så nu kan vi glömma allt som har med projektarbete att göra. det var liksom den sista grejen kvar att fixa, och nu är den FIXAD. inget mer tjat om det.
Sen drog vi upp till skolan igen och käkade med Sara och Josefin. efter det gick vi runt dom två hösäckar och väntade på att min buss skulle gå. vi mötte Karim, så jag gick ner med honom till bussen. förresten, har jag någonsin berättat hur mycket jag HATAR att gå ner till bussen ensam? har jag det? om inte så tar jag det någon annan gång.

Hur som helst så var jag hemma lite efter 12, och då gick jag direkt ut och solade/pluggade. nu har jag fått bonnabränna på ryggen och hela nyllet svider. ja, jävlar vad ont det gör. babyolja är inget att rekomendera i ansiktet.
Jag fick massa plugg gjort iallafall. två helvetes jävla prov imorgon. företagsekonomin känns kanske 90% säker, medans svenskan inte ens är 30%. den måste jag nog plugga lite mer på.

Det kommer bli en jobbig dag imorgon. på många sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback