The motion is high and we will reach the top

Jag gjorde saker igår jag ångrar att jag gjorde. jag sa saker igår som jag egentligen inte borde sagt. jag ångrar rätt mycket jag gjorde igår. dock var det en jävligt bra kväll, missförstå mig inte. men saker kunde gjorts annorlunda. väldigt annorlunda.
Nu är det gjort iallafall och jag kan inte göra någonting för att ändra det. det kanske bara är bra egentligen? jag vet inte faktiskt. jag kanske gjorde mig själv världens största tjänst? ååhåhå så dum jag ÄR. men samtidigt känns det så jävla rätt. happ, nu skiter vi idet.

Jag känner inte för att blogga på ett tag. det har blivit fruktansvärt jobbigt. det tar emot ända in i själen.
jag är tillbaka imorgon.. eller nej, då ska vi ut ju! på fredag dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback