Stearing at the blank paige in front of you



Jag har gjort det igen. hamnat på vimmelbild på Swing. vimmelfotografer borde förbjudas. överallt. vet ni vad som borde förbjudas mer? SJUDOMAR. speciellt förkyldningar och feber.

Jag har gått runt hela dagen och låtit som en kråka. inatt kunde jag inte sova heller.. min hals sved så jag började gråta lite. jag erkänner, jag är klen. malin sa att det lät som jag hade spy i halsen när jag hostade. det kändes så också. USCH, det blev ingen utgång idag iallafall. då hade jag väl däckat och stupat. jag vill helst överleva påskhelgen. så istället sitter jag hemma och kollar på Jag är med i en japansk gameshow. underhållande.. inte.

Öhmmm, jag ska gå och lägga mig lite. jag kanske blir frisk. iallafall piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback