People take a bow, show me that you love me



Fan klockan är bara fyra. det känns som det är kväll för längesen. nu är frågan om man ska orka ta sig ut ikväll? dra till city, sen grilla. jag veeeet inte om jag orkar. som ett stort PLUS på allt så svider det på hela kroppen. det gör så jävla helvetes ont. kan ju knappt gå normalt.

Jag tror jag ska vänta tills min kära syster kommer hem, sen tvinga med henne upp till city så jag kan köpa B&J. det hade suttit fint. det var alldeles för längesen jag åt det nu. idag är en såndär bra tv-kväll. det är bra program ända från klockan 19.00-01.30. det brukar alltid sluta med att jag somnar i soffan och vaknar när jag ska upp till skolan.. men inte idag. idag är jag pigg. HAMEN, nu ska jag ut och sola en sista halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback