Let's have some fun this beat is sick



Hela dagen igår bestod bara av massa velande hit och dit. först skulle vi ut, sen var det ingen som ville följa med längre, sen hade vi ingen förfest eller dricka, malin fick inte ledigt från sitt jobb och såhär kan jag hålla på 10 minuter till men det är inte så kul att läsa tror jag. fint väder var det iallafall så vi solade nästan hela morgonen.

Klockan 19.56 (för att vara exakt) var mina planer för kvällen spikade. vi skulle först hem till Emelie på Göta på förfest, och sedan dra till Swing. ohoooja, vad bra det var att vi drog ut. det var mycket folk på swing igår. roligt folk för en gångs skull. mötte Malin efter jobbet klockan 2 och fick gå in på Torget första gången i hela mitt liv. antagligen sista också på ett par år eftersom det är 25-års gräns. Efteråt drog vi den traditionella McDonalds-rutten och sedan sprang vi till bussa.
BRA KVÄLL iallafall.

Idag vill jag bara gräva ner mig under mitt täcke och glo en bra film. som alla söndagar i princip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback