Just smile and I'm all yours



Den här glassen var ju bara helt jävla underbar. det är kaksmulor (!!!) och jordgubbar i. den har hängt med mig hela morgonen. ute i solen, inne i soffan, framför datorn osv osv. tänken var att jag skulle sitta ute hela dagen i ett försök att bli brun, men det blåste rätt mycket så jag gick in och kollade på film istället. ångestframkallande, ja.

Nu har jag suttit en timme ungefär och kollat resor också.. igen. känns som jag kollar varenda dag, ändå hittar jag ingenting. IDAG DÄREMOT hittade jag massa bra resor. nu ska jag bara höra lite med malin, för jag hoppas verkligen inte hon drar sig ur nu. då får hon spö. jag orkar inte bara sitta hemma efter studenten och tänka vad man ska jobba med resten av livet, vilket jag gör om jag bara sitter hemma. då är det bättre att dra utomlands.

Jaaahapp. nu hade jag tänkt att duscha och  fixa mig lite, sen ska jag hem till pappi och käka. jag har inte varit hemma hos honom på 3 veckor tror jag det blir. sen ikväll vill jag gå ner till stranden och grilla. det ser ut som jag kanske får min vilja igenom iallafall. jag är bra på att övertala folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback