Just because I'm loosing, doesn't mean I've lost






En gång var vi 16 år och hade skolavslutning på en äng i Brämhult.

Det här året kommer vi inte ha någon skolavslutning. det här året kommer vi inte ens ha sommarlov. vi tar studenten istället. det ska bli så JÄVLA kul på studentdagen. jag kan inte ens förklara hur mycket jag ser fram emot att stå på trappan och veta att man har klarat av skiten.

Hela studentveckan kommer bli kalas. först och främst balen. jag har fixat allt med smink och håruppsättning och klänning och allt vad det heter. nu är det bara skorna kvar. se är jag fit for fight. det kommer bli en bra kväll.
Dagen efter ska vi fixa med vårt flak vi ska ha på studenten. då ska hela klassen dra ut till Svenljunga och mysa. alla kommer vara sådär härligt bakis.. förhoppningsvis. jag vet ju vad samtalsämnet kommer vara iallafall! BALEN, oväntat. sen på kvällen skulle vi ut och käka en sista gång med alla. jag kommer lipa sönder. allvarligt talat. 3 år har gått för jävla fort.

Sen är det dags för studenten. jag säger inget mer. det är ingen dag jag tänker planera inför. den dagen tar man som det kommer. det blir bra i vilket fall som helst. utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback