It hurts because I miss you so much



Jag läste Perotis blogg precis och vad han gjorde på dagen då han tog studenten. han skrev att han hade gått runt i skolan för att se allt en sista gång.

Det är PRECIS vad jag ska göra min sista dag. jag ska gå ett varv i matsalen när den är tom, jag ska sitta några minuter i soffan i cafeterian, jag ska sitta en hel timme i rökrutan och kedjeröka och precis innan vi går ut på trappan ska jag säga hejdå till min favorit-toalett. jag har faktiskt en sån. på den toan hände det bra saker. fina saker. inget snuskigt.. bara mysigt.

ÅÅÅHÅH, jag vill inte ta studenten. inte än. om 6 månader kanske. men inte än! jag kommer sakna mycket och många på Bäckäng. speciellt fina dagar som idag när alla hänger ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback