I'm hearing what you saying but I just can't make it sound

Nu är klockan 05.45 och jag var ute och tog en cigg nyss. det var LJUST ute! hallå eller.. och inte allt för kallt. nu spelar jag Ahlgrens bilrace med A. alla sover vid den här tiden. inte vi, vi spelar spel på msn. haha, LIV.
_______________________________________________

Uppdatering;
nu är klockan 06.45 och jag är fortfarande inte trött. nu är det heeelt ljust ute. än så länge är det blå himmel, så jag hoppas väl lite på att jag ska kunna ligga ute och plugga senare och sola min rygg samtidigt. men just nu funderar jag på att ta nästa buss in till stan. helt seriöst. jag kan ju inte sitta här hela natten. eller morgonen. eller dagen, jag vetifan.
________________________________________________

Uppdatering;
okej, min buss gick 07.04 och den kommer jag missa. nästa går inte förrens 09.04. frågan är fan om jag orkar hålla öppet ögonen så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback