If you liked it then you should have put a ring on it



UPPDATERING: nu är min malin-abstinens över. over and out.

Varför är det ingen som vill följa med mig på Kenny Begins? och VARFÖR är det ingen som såg Kenny Starfighter när dom var små och det gick på tv? det är sånahär tillfällen som jag känner mig otroligt ensam, haha. då jag skiljer mig lite från resten av Borås befolkning eftersom jag såg Kenny Starfighter varje lördag klockan 18.00 och började störtlipa om jag missade några minuter i början.

Hur som helst så har jag försökt i två veckor att försöka få med mig någon på bio. jag tror jag har lyckats nu. kanske. det hade suttit fint att gå på bio idag. men det hinner jag inte nu. imorgon kanske? jävla tjat om bio. någongång hinner jag väl se filmen iallafall.

VET NI VAD JAG SKA GÖRA NU? klyftpotatis och.. någonting. jag vet inte riktigt vad jag är sugen på. iallafall klyftpotäääter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback