I will tell you a story, my story



HAHA, en gång somnade Hannes i fosterställning på vårat golv. då passade vi på att lägga tandkräm i hans händer och klia honom i ansiktet. det enda han fick fram var "men åååeeehäähäheå!". haha, gosh.. det var roligt.

Nu är jag hemma igen. jag överlevde dagen. jag åt honung också.. tredje gången i hela mitt liv. FY FAN vad det smakade äckligt. annars har jag bara liksom druckit det i te och sånt, men käka det på en sked.. huuuua. aldrig mer. efter jag hade käkat det satt jag och väntade på ett mirakel skulle inträffa och att min hals skulle sluta svida. det hände inte, och jag insåg att jag hade ätit den där honungen HELT i onödan.

På vägen hem gjorde jag bort mig också. jag skulle gå in på Q8 och köpa kontantkort åt pappa medans han tankade. i kassan stod en kille jag har gått i samma skola som i flera år och honom vill man helst inte göra bort sig för. ännu värre var att alla hans kompisar satt runt honom. precis när jag skulle säga vad jag skulle ha, så kände jag att min röst liksom försvann. jag började harkla mig som en jävla skata, men jag fick bara fram "100 telia" samtidigt som jag blev ILLRÖD i ansiktet. hans kompis som jag har pratat med ett par gånger förut kollade på mig samtidigt som han asgarvade och sa "haha, jag tror fröken Eliasson har fått en snorkråka i halsen.. brukar du pilla dig i snoken eller?"
Jag ville bara därifrån så fort som möjligt så jag tog det där jävla kontantkortet och sprang därifrån. usch.

Nu ska jag försöka planera min dag, och hoppas på att något kul händer. gud, det var roligare förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback