I should have known better than I did, but I was young and inlove









Idag drar jag ut till Säm. det ska bli skönt att åka från den här hålan till en annan håla. jag måste säga grattis till Hannes också. han har fyllt år ju. lilla tosserå. jag hoppas på att vi ska grilla ikväll också. kött & potatissallad. jag skulle kunna döda någon för att få det idag. jag är så jävla sugen på kött. haha, kött.. kött är min passion. kött kött kött.

Imorgon stannar jag där och solar lite tror jag. sen åker jag och jessica hem på dagen någongång. då ska jag förhoppningsvis skrivit klart MINST två läxor. jag har massa läxor jag måste få gjort till nästa vecka.. nästan lite för mycket.

- Debattartikel om skolmat
- Filosofianalys, meningen med livet?
- Idrottsanalys om våran idrottslektion
- Inlämningar till historian


Det var dom jag kom på nu. sen har jag säkert mer. just det, företagsekonomiprov på onsdag eftersom jag försov mig igår. JAJA, det går fort att skriva ihop lite skit. jag måste nog packa nu. pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback