I know your best was still your worst, but Hollywood was calling out your name



Jag satt och pillade mig lite på läppen så som jag brukar göra, och kände att det smakade JÄTTESTARK. sen kom jag på att jag har aceton på fingrarna.. eller nagellackborttagnings-medel som det så fint heter. fy fan, jag får inte bort smaken.

Men iallafaaaaall. den här veckan har varit så jävla slö. den har gått fort också. eller, det är bara onsdag? tänkte att det var torsdag idag, SÅ fort har det gått. jag ska gräva ner mig under täcket och kolla på en film om Dalai Lama, sen ska jag skriva lite på ett arbete om honom som jag och malin gör i religionen. vi ska ha utställning utanför aulan på kulturveckan (!!) hallå eller.. vem kommer kolla på den likzååm? ingen normal människa.

Jag har suttit och försökt lägga in låtar på min iPod. har inte haft den på jääättelänge, eftersom jag har haft min andra mp3 så jag kommer inte ens ihåg hur man lägger in låtar på den! eller joo, nu vet jag.. iTunes och hela den faderuttan. nu är låtarna inne iallafall. så alla veeeeeeeeet.

Gissa vad? jag har sovmorgon till TOLV imorgon. nanana, det ska bli skönt.
FAN, nu gjorde jag det igen. stoppade in fingrarna i käften alltså. det smakar stopp&väx. huuua, minnen från högstadiet. jag måste tvätta händerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback