I can feel it in my fingers



Kulturvecka 2008 och Pimp, det var tider. i vilket fall som helst så har jag blivit SJUK. påtal om ingenting. det är min syster som har smittat mig, det kan jag svära på. jag vaknade inatt och hade världens klump i halsen.. jag kunde inte ens svälja. uuusch, den här natten kommer bli ännu värre.. sånt känner jag på mig. blä, men vet ni vad? sålänge jag inte blir magsjuk så spelar det ingen roll om jag är sjuk eller inte. för vi har lov. och jag ska ut på torsdag, så det så.

Min pappa har världens snällaste tjej. då menar jag verkligen världens snällaste. malins mamma no 2, men ännu snällare. typ som Caroline Eliasson fast lite äldre. jag träffade henne för första gången igår. hon har precis flyttat till en ny lägenhet så imorgon ska jag med henne till IKEA (!!) och köpa lite nya möbler osv. jag älskar ikea. för dom som inte visste. så det bli kul. det ska regna med har jag hört. då passar det väl bra att vara inne.

Jag gick upp halv nio idag. VARFÖR? vet inte. så jag lägger mig och sover lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback