He was a boy, she was a girl.. can I make it anymore obvious?



2 bananer, 3 morötter, 1 äpple & 2 liter vatten. det är vad jag har fått i mig den senaste timmen. hallå eller.. beach -09! det kommer hålla i två dagar, sen kommer jag vräka i mig godis igen. det är Comerse's fel. dom borde inte ha placerat sitt feta arsle mittemot Bäckäng. dom gör mitt arsle till ett fett arsle. men nu ligger Comerse där det ligger. dom borde bara sälja cigg egentligen. cigg & snus. ett tobaksplace. inget jävla socker. jag ska stämma dom för att dom får mig att äta socker! eller nej, dom är faktiskt JÄTTERARA inne på Comerse. det känns lite som min 13:de familj. familjen Comerse..

Men okej, nog pratat om socker.. åhåhå vad gott det hade varit med socker. fan jag tänkte på socker (nyper mig själv hårt som fan). jag har precis duschat & gjort hårinpackning. INTE NOG MED DET, jag har bytt mina lakan osv i min säng och städat mitt rum också. så nu är min tillvaro så jävla fresch vaaa. jag ska bädda ner mig under mitt varma täcke och kolla alla avsnitt av 90210 igen. det lät lite som en mening tagen ur en tråkig gammal tant-bok. först måste jag bara hitta min laddare till datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback