Cause you're the storm and I'm under your controll



Jag ångrar att jag inte har köpt hårfärg idag. då hade jag kunnat göra mina jävla slingor! jag sitter ju ändå bara här på fredagar. jag ska börja med nån sånhär vecko-rutin, att varje fredag efter skolan ska jag köpa någonting som jag kan sysselsätta mig med på kvällen. för fredagkvällar suger.

Mamma åkte till Danmark innan idag. det var ju lite skönt. dom kommer hem på söndag kväll tror jag det var. med andra ord är jag utnämnd till att gå ut med hunden..... DAGLIGEN! lite motion har väl ingen dött av.

I skolan idag berättade jag för Malin och Aci att jag skulle kunna skriva en hel bok om hur emot förhållanden jag är. nu är jag ännu mer emot det. usch, killar gör mig psykskadad. jag ska fan skriva en bok med 300 sidor med massa bra argument varför man INTE ska ha förhållanden. sen kommer varenda jävel hålla med mig. det kan jag garantera.
______________________________________________________________________

20 minuter senare: nu frågade Fawad om jag ska med till deras kompis & Denis om jag ska med på fest hos Pettson. HEJ JAG ÄR SUGEN. på festen hos Pettson alltså. första alternativet går bort. frågan är om jag orkar? jnhfkdjghnsjvs, då skulle jag ju kunna ta samma buss som Malin hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback