Can you see how everything goes from bright to brighter?



Påtal om ingenting, jag ska snart göra ljusa slingor igen. men den här gången ska jag bara gör några.. inte sådär jättemånga eller jätteljusa. bara lite, så blir det nog bra lagom till balen.

Jag gillar inte när folk pratar med varandra om mig, och när jag sen får reda på vad dom sagt. jag snackar alltid skit om folk, men inte såna saker, och inte om folk jag tycker om.

När jag gick i 8:an eller 9:an, det var väl typ då jag upptäckte killar överhuvudtaget. jag fick min första snefylla och gjorde dumma saker. men då fanns det ändå gränser för hur långt man skulle gå och inte gå. sedan började jag gymnasiet och under mitt första år så brydde jag mig inte om någonting i princip. absolut inte om mitt rykte och vad jag gjorde på kvällarna.
Nu låter det som jag har gjort massa hemska saker, men saken är den att jag har bara gjort TRE saker i hela mitt liv som jag ångrar. det vill jag att alla ska veta. det var saker jag gjorde när jag var 16 år och otroligt dum. resten står jag för!

MEN DET VAR DÅ! jag är för fan 18 år nu. jag vet bättre än vad jag gjorde då.
jag vill bara skrika ut till hela världen att jag gör inte sånt längre. jag är ingen dum liten fjortis som hoppar på allt med två ben. jag höll på att börja tycka om dig, och alla jävla skitrykten förstörde allt. jag vill förklara allt. allt, men det går inte.

Usch, jag blir ledsen på sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback