By doin' this, I only become a victim to my self

Första dagen i skolan var kort och bra. första lektionen var historian, som gick någorlunda snabbt. efter det var det dags för årets första utegympa. jag har längtat som ett jävla djur efter utegympa. det enda negativa är väl att matsalen öppnar samtidigt som vi springer runt som idioter på fotbollsplanen. det är inte helt okej. vi spelade fresbee (stavning?) idag, och det var KUL. fint väder hade vi också. jättebra!
Efter den lektionen fick vi sluta, eftersom alla andra lektioner var inställda. vi tackar Christer för att han åkte till sin mamma i någon annan stad och gav oss ledigt.

När vi kom hem käkade vi lite, sen drog jag och Malin hem till granny. & nu orkar jag helt plötsligt inte skriva mer så jag lägger in några bilder istället;



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback