Better at making love, than making friends



HEMMA IGEN. usch, jag är så helvetes jävla trött. gick upp halv åtta & åkte halv tio. det har varit en bra dag iallafall. fick köpt massa småskit. sen åkte vi runt lite. runt runt runt. sen drog jag till Byttorp. nu sitter jag här.. och väntar på bättre tider.

Bättre tider.. närmare bestämt 20.00. då spelar Liverpool. TORRES med andra ord. ohooooja. den matchen missas inte för några pengar i världen. jag har en B&J i frysen som jag ska ha samtidigt. idag blev det en Chocolate Terapie. eller hur fan det stavas.

Min mbil har blivit helt cepe förövrigt. när man skriver sms går det inte göra mellanslag. det har blivit en hel jävla procedur att bara göra ett litet litet mellanslag. happ, ny mobil på ingång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback