Behind my sunglasses, I'm rolling my eyes



Haha, sorgligt. när jag var lite yngre, för ungefär exakt ett år sedan, så trodde jag inte att någon läste min blogg. så jag började hitta på saker som jag hade gjort. jag LJÖG rättare sagt, rakt upp och ner. det var dåligt gjort. det var gamla Caroline. jag ljög alltid innan. jag ljög om en sak, sen var jag tvungen att ljuga igen för att få lögnen att gå ihop.

SOM TUR ÄR så ljuger jag inte längre. inte alls. jag tycker det är fel och äckligt. folk som ljuger är äckliga. att jag ens hade kompisar förr i tiden är ett mirakel. nu är jag snäll dock. snälla Caroline.
_________________________________________________________________

Men det var inte så kul läsning vaaa. oj, Malin har visst ringt mig 3 gånger. hoppas hon har något kul att berätta. jag är uttråkad. fruktansvärt uttråkad. inget bra på TV är det heller. hade jag varit trött hade jag kunnat gå och lägga mig, men jag blir ju för fan aldrig trött. hade jag varit hos pappa hade jag kunnat dra ut och övningskört lite. men NEHE, jag är hos mamma. tänk om..

Jag måste kolla vad malin ville.. jag är nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback