Baby, you're my favourite waste of time.. of ALL times



Nu är jag hemma igen, ÄNTLIGEN. skolan idag var bara dryg och jag ville bara hem. kanske hände en eller två saker som gjorde min dag, resten var bara crap alltihop. när jag hade kommit hem från skolan och varit hemma en stund kom mormor hit. hon tvingade med mig till stan och mutade mig med att hon skulle köpa kläder till mig. så jag hängde med. jag köpte lite tröjor osv. bra att vara i stan med mormor, JAPP JAPP. och så hittade jag vääääääääääärldens fiiiiiiiiinaste skooooooor som jag ska köpa på fredag. usch vad fina dom var. jag skulle hellre gifta mig med ett par skor istället för att gifta mig med en man. skor är jävligt underskattat..

Nu sitter jag här iallafall. ingen lust att blogga what so evaaah. men jag kunde inte låta bli. jag måste egentligen städa mitt rum. men FÖRST vill jag har cigg. SYND att jag inte har några då. ååååhåhåhåhå, jag vill ha cigg. jag MÅSTE ha cigg. jag jag jag jag måste måste måste ha ha ha cigg cigg cigg. förstår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback