All this talk, kills you when you're young



Chuck börjar om 50 minuter. det känns som jag borde göra något nyttigt under tiden jag väntar. typ städa mitt rum eller något liknande. måla mina naglar måste jag göra med. och duscha.. jag är helt kladdig. babyolja ni vet. inte alls roligt att gå runt med. så det ska bort SNARAST.

Vart är min lillasyster? hon är spårlöst försvunnen. jag måste prata med någon. det har gått för många timmar utan att prata. snart kommer jag börja prata med mig själv. tragiskt. månadagar är tragiska. jag vill inte vara ledig på måndagar längre. FAKTISKT. det är fruktansvärt drygt. jag vill minnas att jag har suttit hemma varenda måndag vi har varit lediga och bara blivit grön. är man ledig ska man inte göra någonting, absolut ingenting.. det har varit min inställning i ett år. jag vill inte ha den inställningen längre. måste.aktivera.mig.snarast. PROMENAD dirr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback