All my lovers, my brothers, my sisters and my friends



26 grader är det i solen. hade jag haft en eller två cigg nu hade den här dagen inte kunnat bli mycket bättre. dessvärre har jag inte en enda jävla cancerpinne kvar. jag har inte rökt sen i lördags!!!! jo, några bloss igår. men annars är mina lungor helt rökfria.
påtal om lungor.. malin skickade precis sms och frågade om man har en eller två lungor. jag svarade att man har EN, men när jag tänker efter skrev jag precis "mina lungor är rökfria". MINA LUNGOR.. plural med andra ord. där lurade jag mig själv lite.. & malin. tur att hon är lättlurad och inte jag.

Mitt fritidskort går ut imorgooooooon! jag vet inte hur jag ska överleva. alla mina pengar den här månaden har gått åt till andra saker. buhu, allvarligt talat hur ska jag överleva? tur att jag ska till pappa idag. då kan jag fjäska lite. går inte det så är jag körd.

Kommentarer
Postat av: malin

pucko jag skrev så för visste att du inte skulle kunna svaret :) klart jag visste att man hade tvåå

2009-04-07 @ 11:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback