19.43



Det är inte kul att uppdatera bloggen längre. men jag känner mig tvingad, så det är väl likabra att få det gjort. veckorna går ASFORT nu för tiden. vi har ju lätt det bästa schemat, så det är väl inte så konstigt. dagen har varit bra iallafall. helgen också. sov hos malin från fredag till måndag. fest på lördagen, chillidill på söndagen med anes och amar, sen städade vi på måndagen osv osv. sen har det varit skola, inget kul att berätta därifrån precis. eller JO, det kom tillbaka en gamal "bekant" idag. han såg bra ut. JÄTTEBRA ut. lite läskigt hur man kan gå från sliskig till HETETETET. iallafall, det var bara en sak som hände. sen orkar jag itne berätta resten.

nuuuuu ska jag.. öööhm.. gå ut med hunden? ja, så får det bli. i ösregnet. GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback