17.07



Happ, då var det väl dags igen. uppdatera alltså, ni får ju inte tro att jag har lagt ner bloggen eller nått. mina kära läsare (de få jag har) har nog redan gett upp hoppet om uppdatering. men NAEJ, nu så..

Skolan är huuuuur slö som helst nu för tiden. förra veckan hade vi sex lektioner, HÖGST. idag hade vi två, varav en gympa. så det var ingen jobbig dag precis. efter skolan drog jag med malin hem en stund. lagade mat, gick till Ritz och köpte bullar och sov. vi skulle sova fem minuter, vilket resulterade i att vi sov i tre timmar? jag venne, men skönt vare. sen åkte jag med mamma hem, och nu har jag precis varit ute och gått. hurtig kvinna den där caroline tänker ni säkert. men vem är jag att skryta ? ;) HÖHÖH

Vad mer finns det att berätta? för er få som inte vet vid det här laget, så är jag numera brunett. det känns väl sådär. hade hellre varit blond fortfarande, men vad ska jag göra åt saken? jag vänjer mig. ööööhm, mer nyheter? inte direkt.. men nu har det gått exakt en vecka sen den dagen. det har varit en bra vecka. en jättebra vecka, bättre än jag trodde. det var inte så farligt.. eller farligt och farligt. det finns inget farligt med det. det är MYSIGT.

OCH NU.. väntar 53 avsnitt av One Tree Hill. ett av många begär nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: josefin

Vilken är den där veckan?!?

Postat av: jennifer

du har fått en PK!

2008-09-20 @ 13:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback