13.23



Jag har tänkt lite.. och varför gå runt och vara deppig? det tjänar man ju ingenting på. absolut ingenting. jag tänker på alla saker jag ska köpa imorgon istället, så blir jag glaaaad.

Igår var vi på bio, precis som i lördags. igår var jag där med Lina och Malin, och i lördags med Linda, Wictor och Anton. dom två sista hade jag aldrig träffat förut, men lite nya kontakter är väl aldrig fel. det vart trevligt folk iallafall. med Malin & co såg jag Patrik 1,5. jag hade nog lite för höga förväntningar på den filmen. den var inte så bra som jag trodde, men den var rolig iallafall, så den dög. i lördags såg vi Hellboy, vilket inte var planerat överhuvudtaget. men vi kom till bion fem minuter innan filmerna började och hade inte så mycket annat att välja på. den var också rolig, men bra vet jag inte om den var.

MEN MEN.. nu har jag precis rört på fläsket lite och gått upp till banken och hämtat min fetinglön. njae, inte så fet den här månaden vaaaa, men det räcker nån dag iallafall. sen kommer ju studiebidraget imorgon med. efterlängtat sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback