00.53

Bion sög. folket sög. min tid spenderades på annat än att kolla på filmen. det första jag sa när vi kom dit var "jag vill inte vara här med dom, jag vill att du skulle vart här". därför kunde jag inte ens med att sitta i biosalongen. och nu är det borta. bara så.

Hade det inte varit något, hade jag nog inte reagerat så starkt som jag gör. jag vet inte varför jag sitter här och är ledsen, men antagligen för att jag vet att allt kommer bli som vanligt igen. så som det var för tre månader sen. och så vill jag inte ha det.

Jag har lurat mig själv
för många gånger nu
jag trodde kärlek som din
var lätt att fånga nu

Kommentarer
Postat av: josefin

du måste förklara vad du menade med det första du skrev, please!

I know what you mean


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback