00.06

Åh jag känner mig som en jävla tjurkärring. jag vetifan om det är PMS eller vad det är. känns som jag skulle kunna slå ner någon när som helst. min mobil har ringt 28 gånger på ungefäääär 5 minuter. för er som inte trodde det gick, så jo.. det går. ungefär 20 av dom samtalen var pappilouchu som var orolig över att jag låg i ett dike full, två gånger var det nån gunilla som ringde fel? sen resten av samtalen var folk som ville att jag skulle kolla upp busstider. malin hörde jag knappt vad hon sa eftersom hon hänger med borås MEST HÖGLJUDDA TJEJER. busstider och GAPANDE FJORTISAR. det är sånt jag älskar, mmmhm busstider.

så, nu har jag fått säga vad jag vill. hoppas folk tar åt sig och blir ledsna. höööhö, man kan ju drömma. nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas jag blir glad, för sånhär är jag inte egentligen, och såhär går de inte ha det. PUSS :*

___________________________________________________________

UPPDATERING: jag är inte sur längre. peroti och jag kom på en sak, så nu är båda på bra humör! känns jädrans bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback