23.46

WOH, tredje inlägget idag. nu har jag tagit mig TID att kolla igenom balklänningar. hittade typ 12 stycken som jag vill ha, och som faktiskt GÅR köpa, till skillnad från dom jag hittade häromdagen. iallafall, så ska jag beställa någon av dessa nästa vecka.. men vilken vet jag iiinte. och vilken klänning det än bli så ska den vara jättemörk vinröd, eller jätte jätte ljusrosa (benfärgad).



                       Antingen en sånhär i färgen till vänster...


                                    En sånhär i jätteljus rosa..


                                    En sånhär i vinrött..

Det fanns två till, men dom gick inte lägga upp:( iallafall, så var ingen av klänningarna sådär jäättedyra. kostade typ mellan 2500-4000:-. så det är ju sketabra. ska tänka nån dag sen jävlar måste jag köpa någon innan dom tar slut! tror inte bara det är jag som har panik över klänning osv. men känner jag mig själv rätt, så köper jag den som är HÖGST UPP, för det är så jag alltid velat se ut på balen. thihih. hoppas inte man går upp massa kilo om man köper en nu. haha, kanske är bäst om man köper en som sitter lite löst?


Kommentarer
Postat av: cindy

Jag röstar på den champagnefärgade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback