22.26

Hepp, det blev ingen utgång för min del. men jag är van. jag sitter och lyssnar på Darin istället. det är så sorgligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. men jag deppar inte för det. det är bara en helg jag sitter hemma av hur många helger som helst framöver. man dör inte för att man är hemma en kväll. man missar ingenting. det är samma folk som är ute helg efter helg efter helg här i borås. jag tycker synd om folk som inte kan sitta hemma EN ENDA helg utan att klaga klaga och klaaaga. var glad för att ni har lite tid över för fan. ta igen det nästa helg eller vafan som helst. sånt gör mig bara irriterad.

SÅÅÅ, nu när jag har lite tid över.. eller rätt mycket tid över så kan jag ju berätta vad jag har gjort idag. vaknade klockan 10.48, sminkade mig, käkade, gick upp till bussen, trodde jag hade missat den, gick tillbaka, ser bussen bakom mig & då var det försent att springa efter den. fick vänta en timme på nästa, och sedan gick jag upp till bussen igen. när jag satt och väntade så var det heeelt cepe.

En gammal gubbe (60 år?) gick bakom busskuren och ramlade. jag visste inte vad jag skulle göra.. om han var en fullegubbe som inte kunde stå för han var för full, eller om han ramlade för han höll på att dö eller nått? så såg jag att det kom en annan kille bakom mig, så jag gjorde ingenting. killen, som var typ 20 år, kollade på mig och nickade med huvudet.. typ som "kom och hjälp till". så jag reste mig och vi frågade om gubben behövde hjälp osv. sen hjälpte vi honom att ställa sig upp, men han kunde inte stå kvar, utan han bara ramlade. så han frågade ifall vi kunde följa honom hem, några gator bort. då sa jag till den UNGE killen att min buss gick när som helst och att jag var tvungen att sätta mig ner och vänta. så han följde honom själv. det såg jättegulligt ut när dom gick iväg. det var en snäll kille. det är itne många som skulle följa en helt okänd man hela vägen hem när man har andra saker man ska göra. gubben blev JÄTTEGLAD och ville ge oss pengar. men vi sa nej. han var söt. Gösta hette han. det kanske är min hamster som har återfötts till en gammal gubbe på Sjöbo? han andra hette Martin. han var snäll. sen kom min buss och nu sitter jag här.

Jävlar vilken bok det blev. meeen men, det kändes bra att jag hjälpte till liiiite iallafall. sen på bussen hem träffade jag lindzor. andra dagen i rad. WOOOH. väntar för tillfället på att min film som jag håller på att ladda ner ska bli klar. medans jag gör det ska jag kolla på det NYASTE avsnittet av Gossip Girl. MMUMMMMMMS. det blir tamefan bara bättre och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback