22.22

Nu är min klocka 22.22. den går dock en kvart före den "vanliga" klockan, men det gööör ingenting. det förhindrar att jag missar bussar osv. sketbra.

Imorgon ska vi ha nån jäkla onödig-FN-grej-som-jag-inte-orkar-gå-på-för-jag-tar-sovmorgon-istället i aulan. alltså börjar jag inte förrens KVART ÖVER NIO. den sovmorgonen förtjänar jag. faktiskt. däremot har jag panik, för alla mina saker är hos pappa. mitt smink, plattång, spray och hela fadderuttan. jag överlever nog ändå.

För tillfället vräker jag i mig tårta. mormor kom med den innan. hon fick dåligt samvete för en grej, haha. det var rätt åt henne. samtidigt pratar jag med Peroti som tycker jag är ett offer för jag inte vet vad NBA är, Daniel som har allvarliga problem med sin iPod, Rickard som inte riktigt vet vad han håller på med och tror han är hög och lilla Josefin som inte svarar för hon kollar på film. härlig bunt det där. problemskaran. MEN MEN, om en timme börjar scrubs. scrubs i mitt hjääärta.

Kommentarer
Postat av: Josefin

herrejissus Carro lille. Ville du något så är det bara att atackera mig på msn. Jag hade svarat!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback